ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

«کیش گیمز ٢٠٢٣» با ۱۱رشته مهمان کیش خواهد بود

«کیش گیمز ٢٠٢٣» با ۱۱رشته مهمان کیش خواهد بود

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در دومین نشست خبری بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ٢٠٢٣»، مدت زمان  برگزاری این مسابقات را از ٢۶ اردیبهشت ماه  تا اول تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: تا امروز حضور ۱۱ رشته ورزشی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و  ۸ فدراسیون در این مسابقات قطعی شده است و ثبت‌نام در این ۱۱ رشته در حال انجام است.
رضا شجیع  با تاکید بر تلاش جهت برگزاری این مسابقات در بهترین سطح ممکن، ابراز امیدواری کرد: با تجربه‌ای متفاوت از برگزاری این رویداد؛ این مسابقات را سال آینده با حضور کشورهای همسایه و‌ حاشیه خلیج فارس در سطح بین‌المللی برگزار خواهیم کرد.
شجیع مسابقات کیش‌گیمز را فرصت مناسبی برای تقویت توانمندی در میزبانی از رویدادهای ورزشی دانست و تصریح کرد: سال گذشته عده‌ای برگزاری رویداد جزیره فوتبالی را مرتبط با حیطه‌ی شغلی و محل کار من عنوان کردند! اما ثابت شد که برگزاری چنین رویدادهایی صرفا به علت ظرفیت جزیره است.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در ادامه سخنان خود، برگزاری رویدادهای این چنینی را با سختی‌های خاص خود عنوان کرد و افزود: معتقد هستم درست نیست که ما همیشه مصرف‌کننده رویدادهای جهانی باشیم، باید ما هم مسابقاتی را به صورت ایده‌های نو و خلاقانه طراحی و از این طریق ارزش‌های خودمان را ترویج کنیم.
شجیع با اشاره به ظرفیت سرانه ورزشی در جزیره کیش که ١۶ برابر سرانه ورزشی در کشور است گفت: ظرفیت موجود در این جزیره زیبا این امکان را به ما می‌دهد که این رقابت‌ها را بصورت بین‌المللی برگزار کنیم.
شجیع در مورد هزینه برگزاری این رویداد تصریح کرد: طراحی رویدادهای ورزشی همیشه باید به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد اما متاسفانه در چند سال گذشته همواره ما شاهد آن بودیم که برگزاری رویدادهای این چنینی با کمک گرفتن از بودجه دولتی همراه بوده است.
وی در پایان برگزاری مسابقات کیش‌گیمز را متفاوت عنوان کرد و افزود: با حمایت‌ها و مشارکت بخش خصوصی این مسابقات طراحی و هویت بصری پیدا کرده است و تقریبا می توان گفت بیش از ۷۰ درصد هزینه‌ها تاکنون از طریق مشارکت بخش خصوصی تامین شده است.
دومین نشست خبری بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ٢٠٢٣» در روز شنبه مورخ ٢٣ اردیبهشت ماه درمجموعه تفریحی- تجاری میکامال جزیره کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =

logo-samandehi