ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

دولتمردان اسلامی نقش خود را در نابودی اسرائیل پیدا کنند

دولتمردان اسلامی نقش خود را در نابودی اسرائیل پیدا کنند

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرد: اسرائیل باید نابود شود و در مسیر اضمحلال است، دولتمردان اسلامی نقش خود را در این مسیر پیدا کنند.

حجت عبدالملکی در تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جزیره کیش با تسلیت جنایت بمباران بیمارستان در غزه، در تشریح مبنای نابودی اسرائیل اظهار داشت: ۷۵سال مماشات جهان اسلام و آزادگان دنیا با این غده‌ی سرطانی، این حیوان وحشی را به جان انسان‌ها انداخته است.
وی با بیان این مطلب که ۱۴۴۰ سال پیش خداوند متعال دین مبین اسلام را به عنوان الگو و مکتبی برای سعادت دنیوی و اخروی انسان نازل کرد، گفت: سیصد سال از این دین نگذشته بود که نمادهای اسلامی و انسانی تمام جهان را فرا گرفت و حدود هفتصد سال در جهان حاکم بود و تمدن اسلام پیشرو بود؛
اما با ظهور رنسانس، جهان اسلام رو به افول رفت و مسلمانان ضعیف‌‌تر شدند و مهلک‌ترین ضربه به فلسطین وارد آمد، جنایاتی که فقط در قرون وسطی دیده شده بود و جهان انسانیت در برابر آن سکوت کرد.

عبدالملکی با تاکید بر نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با اسرائیل گفت: بعد از انقلاب اسلامی که شعاع تمدنی آن به وسعت بشر بود، پرچم فلسطین بلند شد و اگر چنین نبود تاکنون هیچ نشانی از فلسطین و مردم آن وجود نداشت و با تحقق داستان نیل تا فرات آن‌ها، تمام جهان برده‌ی صهیونیست گشته بود.
وی با ابراز تاسف از این‌که فریادهای ملت ما برای نابودی اسرائیل آن‌طور که باید در کشورهای دیگر بلند نشد، ادامه داد: ملت‌های جهان با فلسطین بود اما دولت‌ها نه و به‌خاطر ترس از شیطان پوشالی بزرگی به نام آمریکا، با این غده‌ی سرطانی مماشات کردند، کاری که از هیچ انسان عاقلی انتظار می‌رود.
عبدالملکی افزود: ملت فلسطین در یک مقاطعی با انتفاضه پیشروی کردند اما جز جمهوری اسلامی از هیچ کشوری حمایت نشدند و برعکس از طرف بعضی کشورها به موجب برخی پیمان‌ها مورد ظلم بیشتر قرار گرفتند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی خاطرنشان کرد: اتفاقی که دیشب افتاد چنان باورنکردنی است که خود اسرائیل و آمریکا هم این جنایت شدید را گردن نمی‌گیرد و حماس را متهم می‌کنند درصورتی‌که کارشناسان سراسر جهان، سلاح‌های حماس را منفک از این امر می‌دانند.
عبدالملکی مبنای نابودی اسرائیل را یک‌‌صدایی دانست و با تاکید بر این‌که با وحدت باید این غده مچاله شده و از بین برود، گفت: پیش از آن‌که انقلاب اسلامی شکل بگیرد، امام خمینی با تکیه بر شناخت سنت‌های الهی، مردم را به حضور در خیابان‌ها فراخواند توانستند قدرت‌های شرق و غرب را در هم بشکنند
وی همچنین به ابعاد اقتصادی این اشغال‌گری اشاره و تصریح کرد: حذف اسرائیل باعث شکوفایی اقتصادی جهان اسلام که بیش از ۲۵درصد جمعیت و منابع جهان را شامل می‌‌شوند، می‌گردد؛ چرا که وجود اسرائیل در نقطه‌ای بسیار راهبردی باعث از هم گسستن زنجیره‌ی ارزش در جهان اسلام است.
عبدالملکی با اشاره به مباحثه درخصوص نقش حذف اسرائیل در بهبود شرایط اقتصادی جهان اسلام، به کشورهای مسلمان و دولتمردان اسلامی وعده داد: قطر، امارات، کویت، عراق، سوریه، افغانستان، مالزی، اندونزی و تمام کشورهای دیگری که آرمان اقتصادی را در اولویت و راس قرار داده‌اند، بدانند از بین رفتن اسرائیل باعث شکوفایی اقتصادی در سطح جهانی و نیل به آرمان‌های آنان می‌گردد.
وی با اشاره به کلام مقام رهبری، مبنی بر این‌که “با اتفاقاتی که اسرائیل رقم می‌زند، مرگ خود را جلو می‌اندازد” ادامه داد: وقت آن است که ما مردم مسلمان ایران و بعد از ما تمام مسئولین اسلامی جهان در این فرایند اضمحلال و نابودی اسرائیل و به درک واصل شدن این موجود پست، جایگاه و نقش خود را پیدا کنند.
تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کیش، همزمان با سراسر کشور، چهارشنبه ساعت۱۹ در محل مسجد خاتم‌الانبیا برگزار شد.
حضور دانش‌آموزان، شعرخوانی مریم اکبرپور یکی از شاعران ملی کیشوند و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و اشعاری با موضوع آزادی قدس شریف از جمله بخش‌های این تجمع بود که با اجرای مهدی عربان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در پایان این تجمع، با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، میدان نیایش به نام میدان فلسطین تغییر یافت و از تابلوی آن رونمایی شد.

ائمه جمعه و جماعت کیش، فرماندهان لشکری، کشوری و سپاه، مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولین سازمان صدا و سیمای جزیره، اصحاب رسانه و مردم شریف جزیره کیش در این تجمع حضور داشتند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

logo-samandehi